معاون فرماندار لنگرود، با بیان اینکه پلاک های غیر بومی حق تردد در شهرها را ندارند و اعمال قانون می شوند، گفت: با دستور دادستان شهرستان لنگرود ورودی ها و خروجی های شهرستان مسدود خواهد شد.

علی امیدوار در کمیته شهرستانی ستاد کرونای لنگرود، با اشاره به تراکم جمعیتی این شهرستان، اظهار کرد: از شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود می خواهیم که مراکز واکسیناسیون و تعداد دوز واکسن کرونا را افزایش دهد.

وی با اشاره به بسته شدن ورودی ها و خروجی های شهرستان از ساعت ۱۲ ظهر امروز، تصریح کرد: شهرداران با همکاری نیروی انتظامی و سپاه و بخشداران و دهیاران اقدام به مدیریت منع تردد در ورودی و خروجی شهرها کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود، با بیان اینکه پلاک های غیر بومی حق تردد در شهرها را ندارند و اعمال قانون می شوند، گفت: با دستور دادستان شهرستان لنگرود ورودی ها و خروجی های شهرستان مسدود خواهد شد.

امیدوار، با ابراز تاسف از مشاهده پلاک های غیر بومی در سطح شهر لنگرود از استان های جنوبی و مرکزی، اضافه کرد: پلاک های بومی تردد کمتری در شهرستان ها دارند و با ورود مسافران از سایر مناطق کشور مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا مشاغل گروه دو، سه و چهار تعطیل هستند، تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اصناف اقدام به نظارت بر تعطیلی بازار داشته باشد.

معاون فرماندار لنگرود، تجمع در صف نانوایی ها را بسیار زیاد دانست و بین کرد: نباید با مردم برخورد کنیم، زیرا جامعه نیز از شرایط موجود در رنج است و لذا امر به معروف و تذکر لسانی را در دستور کار نظارتی قرار دهید و به افرادی که ماسک ندارند، ماسک اهدا کنید.

وی با بیان اینکه شخصا در اکیپ های نظارتی بر اصناف حضور خواهم داشت، اضافه کرد: اصناف متخلف اول تذکر دریافت می کنند و در صورت عدم رعایت پلمب می شوند. مدیران ادارات نیز در صورت بی توجهی به دستورالعمل ها به دادستانی معرفی خواهند شد.